Header Ads

header ad

နာမည္ေက်ာ္စမတ္ဖုန္း Vivo ျဖစ္တည္လာတဲ့သမိုင္းေၾကာင္းကို ျပန္လည္သံုးသပ္ ၾကည့္ျခင္း


၂၀၀၉ ခုႏွစ္မွာစတင္တည္ေထာင္ခဲ့တဲ့ Vivo စမတ္ဖုန္းကုမၸဏီဟာ လက္ရွိအခ်ိန္မွာဆိုရင္ ကမၻာ့ထိပ္တန္းစမတ္ဖုန္း အမွတ္တံဆိပ္ ၅ ခုမွာတစ္ခုအပါအဝင္အျဖစ္ ရပ္တည္ႏုိင္တဲ့အထိ ေအာင္ျမင္ေနျပီ ျဖစ္ပါတယ္။သူတို႔ျဖတ္သန္းလာခဲ့တဲ့ သမုိင္းေၾကာင္းကို ျပန္လည္သံုးသပ္ၾကည့္ရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ....

၂၀၀၉၊ ၂၀၁၀
Vivo စမတ္ဖုန္း ထုတ္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းႀကီးကို ၂၀၀၉ ခုႏွစ္မွာ စတင္ၿပီး တည္ေထာင္ခဲ့ပါတယ္။ စတင္တည္ေထာင္ၿပီး မၾကာခင္ အခ်ိန္အတြင္းမွာပဲ အေရးပါတဲ့ ေျခလွမ္းသစ္ေတြကို စတင္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒါေတြကေတာ့ ၂၀၁၀ ဇူလုိင္လမွာ ကမၻာတစ္၀ွမ္းလံုးကို ဂီတဗြီဒီယိုေတြ ထုတ္လႊင့္ျပသေနတဲ့ ႐ုပ္သံအစီအစဥ္ MTV နဲ႔ လက္တြဲလုပ္ေဆာင္ခဲ့တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေျခလွမ္းေၾကာင့္ Vivo ကို လူေတြပိုမိုသတိျပဳမိခဲ့ၾကၿပီး ပိုမိုႏွစ္ၿခဳိက္အားေပးမႈကိုလည္း ရရွိခဲ့ပါတယ္။

၂၀၁၂
၂၀၁၂ ခုႏွစ္မွာ Vivo X1 ကို စတင္မိတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္။ ျပည္တြင္းေစ်းကြက္ကုိ ဦးတည္ထုိးေဖာက္ခဲ့တဲ့ အဲဒီစမတ္ဖုန္း ထုတ္ကုန္ဟာ ေမွ်ာ္မွန္းထားတဲ့ ေအာင္ျမင္မႈပမာဏကို ေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ကတည္းက Vivo ရဲ႕ ဦးတည္ခ်က္ က သံုးစြဲသူေတြကို ၾကည္လင္ျပတ္သားတဲ့ အသံအရည္အေသြး ေပးႏိုင္ဖို႔ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဖုန္းကိုလည္း ေခတ္မီခန္႔ညားတဲ့ ဒီဇိုင္းျဖစ္ဖို႔ အားထုတ္ခဲ့တာပါ။
၂၀၁၃
ေနာက္တစ္ႏွစ္အၾကာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္မွာေတာ့ 4G စနစ္ အသံုးျပဳႏုိင္္တဲ့ Vivo Xplay နဲ႔ X3 တုိ႔ကို သံုးစြဲသူေတြထံတရား၀င္ မိတ္ဆက္ ေပးႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီ ထုတ္ကုန္ေတြဟာ ၾကည္လင္ျပတ္သားတဲ့ အသံအရည္အေသြးသာမက ႐ုပ္ထြက္အရည္အေသြးကိုပါ ေထာက္ပံ့ေပးႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ သံုးစြဲသူေတြကို Vivo ရဲ႕ဆန္းသစ္တဲ့ နည္းပညာနဲ႔ ပိုမို ေက်နပ္ႏွစ္သက္ဖြယ္ေကာင္းတဲ့ ေနထိုင္မႈတစ္ခုဆီ ပို႔ေဆာင္ေပးႏုိင္ခဲ့တာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

၂၀၁၄
ကမၻာႀကီးက ရပ္တန္႔မေနဘဲ ေရွ႕ဆက္ေျပာင္းလဲေနသလိုပဲ Vivo ကလည္း ေခတ္နဲ႔အညီ အသစ္အသစ္ေသာ တီထြင္မႈေတြနဲ႔ ထုတ္ကုန္သစ္ေတြကို ဆက္လက္ထုတ္လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ သံုးစြဲသူေတြရဲ႕ လုိအပ္ခ်က္ေတြကို ျဖည့္ဆည္းေပးတဲ့အေနနဲ႔ အသံအရည္အေသြးသာမက၊ ဗီြဒီယို ႐ိုက္ကူးမႈ အရည္အေသြးေကာင္းေတြကိုပါ ထပ္မံ ျဖည့္စြက္ထားတဲ့ Vivo Xshot, X5Max နဲ႔ X5s တုိ႔ကို သံုးစြဲသူေတြထံ တရား၀င္ မိတ္ဆက္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အရည္အေသြးျမင့္ ပံုရိပ္ဖမ္းယူမႈကို သံုးစြဲသူတုိင္း စိတ္ေက်နပ္မႈ အျပည့္အ၀ ရရွိခဲ့တဲ့ ဖုန္းေတြျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ေမလမွာေတာ့ Vivo ဟာ National Geographic (China) အစီအစဥ္နဲ႔ လက္တြဲလုပ္ခဲ့ပါသည္။ ေမလအတြက္ Vivo ရဲ႕ေျခလွမ္းေတြက အဲဒီေလာက္နဲ႔ ရပ္တန္႔မသြားခဲ့ဘဲ အေရွ႕ေတာင္အာရွႏွင့္ အျခားေဒသေတြဆီ ေစ်းကြက္ခ်ဲ႕ထြင္ဖို႔ ႀကဳိးပမ္းခဲ့ပါတယ္။

၂၀၁၅
ေျပာင္းလဲသြားတဲ့ ခုႏွစ္သကၠရာဇ္ေတြနဲ႔အညီ စမတ္ဖုန္းရဲ႕ေရစီးေၾကာင္းကလည္း ေျပာင္းလဲလာပါတယ္။ သံုးစြဲသူေတြက စြမ္းေဆာင္ရည္သာမက ပိုမိုေကာင္းမြန္လွပတဲ့ဒီဇိုင္းေတြကိုပါ ေတာင္းဆုိလာၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Vivo ကလည္း ၿပဳိင္စံရွား အသံအရည္အေသြးသာမက ပါးလႊာတဲ့ စမတ္ဖုန္းကိုယ္ထည္ကိုပါ ရယူခံစားႏုိင္မယ့္ Vivo X5Pro, X6, X6Plus ေတြကို သံုးစြဲသူေတြထံ မိတ္ဆက္ပို႔ေဆာင္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အေရွ႕ေတာင္္ အာရွႏွင့္ အျခားေဒသေတြကို ေစ်းကြက္ခ်ဲ႕ထြင္မႈအရွိန္တုိးျမႇင့္တဲ့ အေနနဲ႔ေအာက္တုိဘာလမွာ အိႏၵိယပရီးမီးယားလိဂ္ရဲ႕ Title Sponsor အျဖစ္ ရယူခဲ့ပါတယ္။ အိႏၵိယ ပရီးမီးယားလိဂ္မွာ ၿဗိတိန္အပါအ၀င္ အျခားဖြံ႕ျဖိဳးျပီးႏုိင္္ငံေတြမွာလည္း လႊမ္းမုိးမႈရွိတဲ့လိဂ္တစ္ခု ျဖစ္တာေၾကာင့္ Vivo အမွတ္တံဆိပ္ဟာ ႏိုင္ငံတကာမွာ သတိျပဳျခင္းခံရတဲ့ကုန္အမွတ္တံဆိပ္တစ္ခု ျဖစ္လာပါတယ္။

၂၀၁၆
 

တစ္ဆင့္ထက္ တစ္ဆင့္ ျမင့္မားလာတဲ့ စမတ္ဖုန္းယဥ္ေက်းမႈမွာ Vivo ရဲ႕ နည္းပညာနဲ႔ အရည္အေသြးေတြကလည္း ျမင့္သထက္ ျမင့္မားလာပါတယ္။ Vivo ဟာ Vivo Xplay5, V3, V3Max, X7, X7Plus, X9, X9Plus နဲ႔ Xplay 6 တုိ႔ကို ဆက္တုိက္ဆိုသလုိ ထုတ္လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ Selfie ယဥ္ေက်းမႈ အေပါက္ကြဲဆံုး အခ်ိန္လို႔ဆုိရမယ့္ ကာလေတြအတြက္ Vivo က ၿပီးျပည့္စံုတဲ့ 20 MP Softlight Camera ပါ၀င္တဲ့ V5 ကိုလည္း ထုတ္လုပ္ခဲ့ျပီး သံုးစြဲသူေတြရဲ႕ လုိအင္ဆႏၵေတြကို ျဖည့္ဆည္းေပးခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီႏွစ္ ဧၿပီလမွာေတာ့ Vivo ရဲ႕ အဆင့္အတန္းဟာ ကမၻာ့အဆင့္ ၅ အတြင္း ၀င္ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။ IDC ကထုတ္ျပန္တဲ့ ၂၀၁၇ ခုႏွစ္ရဲ႕ ပထမ ၄ လ ေရာင္းအား အစီရင္ခံစာအရ Vivo ဟာ ကမၻာ့အဆင့္ ၅ စမတ္ဖုန္း ကုမၸဏီတစ္ခုအျဖစ္ ဂုဏ္ယူ၀င့္ၾကြားႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ ေမလမွာေတာ့ ကမၻာ့အဆင့္ ၅ စမတ္ဖုန္း ကုမၸဏီႀကီးက Marvel ႏွင့္ ပူးေပါင္းခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီ ပူးေပါင္းမႈနဲ႔အတူ Vivo က Xplay5 Captain America Edition ကို ထုတ္လုပ္ႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီလိုထုတ္လုပ္မႈဟာ Vivo ရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈေတြကို အခ်ဳိေပၚ သကာေလာင္းဆိုသလို ျဖစ္ခဲ့ပါေတာ့တယ္။ Vivo ဟာေကာင္းမြန္တဲ့ အသံအရည္အေသြးကို စြန္႔ဦးတီထြင္ေပးအပ္ႏုိင္ခဲ့တဲ့ စမတ္ဖုန္း ျဖစ္ခဲ့တဲ့အေလ်ာက္ သံုးစြဲသူေတြကို သံစဥ္ေကာင္းေတြနဲ႔ ပိုမိုထိေတြ႕ခြင့္ေပးႏို္င္ဖို႔လည္း ႀကဳိးပမ္းေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဇြန္လမွာ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံရဲ႕ ထိပ္တန္း online music streaming platform တစ္ခုျဖစ္တဲ့ QQ Music နဲ႔စတင္လက္တြဲ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။ သံုးစြဲသူေတြအေနနဲ႔ Vivo ရဲ႕ သူမတူတဲ့ အသံအရည္အေသြးကို ပိုမုိတြင္က်ယ္စြာ ရယူခံစားႏုိင္ခဲ့ ၾကပါတယ္။

 

ဒါတင္မကေသးဘဲ ၂၀၁၆ ေအာက္္တုိဘာမွာ Vivo နဲ႔ တ႐ုတ္ဘက္စကတ္ေဘာ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္တုိ႔ဟာမဟာဗ်ဴဟာေျမာက္ ပူးေပါင္းမႈတစ္ရပ္ကို ျပဳလုပ္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီပူူးေပါင္းမႈေၾကာင့္ NBA မွာထင္ရွားေက်ာ္ၾကားတဲ့ Stephen Curry ဟာVivo flagship Xplay6 ရဲ႕အမွတ္တံဆိပ္သံတမန္ ျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ ႏို၀င္ဘာမွာေတာ့ Vivo ကေစ်းကြက္ခ်ဲ႕ထြင္ေရး ေျခလွမ္းေနာက္တစ္လွမ္း ထပ္လွမ္းခဲ့ပါတယ္။ အင္ဒိုနီးရွားႏုိင္ငံမွာ က်င္းပျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ အေရွ႕ေတာင္အာရွရဲ႕ အႀကီးက်ယ္ဆံုး ေဘာလံုးၿပဳိင္ပြဲျဖစ္တဲ့ AFF ဖလားကို စပြန္ဆာအျဖစ္ ကူညီေထာက္ပံ့ေပးခဲ့တာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေရွ႕ေတာင္အာရွ အားကစား ေလာကမွာVivo ရ႕အရွိန္အ၀ါကို ထပ္မံ ျဖန္႔က်က္ႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။

၂၀၁၇
Vivo ရဲ႕ ၂၀၁၇ ထုတ္ကုန္ဟာ အရင္ႏွစ္ေတြထက္ ပိုမုိျပီးေကာင္းမြန္ေျပာင္ေျမာက္ခဲ့ပါတယ္။ အသစ္ ထပ္မံ ထုတ္လုပ္ ျဖန္႔ခ်ိခဲ့တဲ့ V5plus ဟာ Selfie သမားေတြအတြက္ ၿပီးျပည့္စံုတဲ့ေက်နပ္မႈကို ေပးႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ 20MP ပါ၀င္တဲ့ ေရွ႕ကင္မရာမွာ မွန္ဘီလူးႏွစ္ခုကို အသံုးျပဳထားတဲ့အတြက္ ပံုရိပ္ေတြကို နတ္ပန္းခ်ီေရးတဲ့႐ုပ္ပံုေတြအလား ႐ိုက္ယူ သိမ္းဆည္းထားႏုိင္တဲ့ ေက်နပ္မႈကို ေပးစြမ္းႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ ဇန္န၀ါရီလမွာ Vivo ဟာေလ့လာဆန္းစစ္မႈနဲ႔ ဖြံ႕ၿဖဳိးတိုးတက္ေရးအတြက္ ထပ္မံျမႇဳပ္ႏွံတဲ့အေနနဲ႔ တ႐ုတ္ျပည္တြင္းမွာ တင္မကဘဲ အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုရွိ ဆန္ဒီေယဂို နဲ႔ ဆီလီကြန္ေတာင္ၾကားတုိ႔မွာလည္း R&D စင္တာႀကီး ႏွစ္ခုကို ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ တည္ေထာင္ခဲ့ပါတယ္။ IDG ရဲ႕ဒီႏွစ္ ဇြန္လ အစီရင္ခံစာအရ Vivo ဟာ ၂၀၁၆-၁၇ ကာလအတြင္း ကမၻာ့မိုလ္ဘုိင္းဖုန္းေစ်းကြက္ကုိ ဦးေဆာင္သူေတြ စာရင္းမွာ အဆင့္ ၅ အတြင္း ၀င္ေရာက္ႏုိင္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။

Credit-Duwun
TechLover

No comments

Powered by Blogger.